هشدار به پیمانکاران؛ موج سرما در راه است!

موج سرما اولین پدیده مورد انتظار بعد از بارش سنگین برف است و بعد از بارش‌های چند روزه اخیر پیش بینی می‌شود که موج شدید از سرما شروع شود که ممکن است پیمانکاران و فعالان حوزه ساختمان را غافلگیر کند.

به گزارش واحد خبری بتن پاسارگاد، در طی بارش‌های چند روز اخیر در سراسر کشور، هواشناسی اعلام کرده است که موج سرما شدیدی ایجاد خواهد شد که ممکن است به سازه‌های مختلف آسیب برساند و آنها را با مشکل مواجه کند.

به گزارش هواشناسی، با پایان یافت بارش‌ها در سطح کشور، موج سرما شروع خواهد شد که دمای برخی از استان‌های سردسیر کشور را تا منفی 20 درجه کاهش می‌دهد و به همین دلیل از هم‌وطنان درخواست کرده است که برای کارهای غیرضرور از منزل خارج نشوند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

با توجه به تعطیلی مدارس و ادارات، در حال حاضر افراد بیشتر در ساختمان‌ها ساکن است و توصیه می‌شود که سیستم تهویه بخاری و دودکش‌ها را بررسی کنند. البته توصیه‌های ایمنی فقط شامل این موارد نمی‌شود و پیمانکاران ساختمانی نیز باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند و اصول بتن ریزی را رعایت کنند.

امروزه محصولات مختلفی برای جلوگیری از یخ زدگی بتن پیشنهاد می‌شود که استفاده از انواع ضدیخ بهترین شیوه ممکن است. با توجه به شروع موج سرما در همه استان‌های کشور، اکیداً توصیه می‌شود که اصول ایمنی و بتن ریزی را رعایت کنید و از محصولات مناسب و استاندارد استفاده کنید.

شرکت بتن آماده پاسارگاد به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه ساخت و ساز و عرضه محصولات ساختمانی توصیه می‌کند که پیمانکاران اصول بتن ریزی در سرما و برف (که در این سایت نیز به آن اشاره شد) را به خوبی و بادقت مطالعه کنند و نکات ایمنی را رعایت کنند. همچنین برای آشنایی با انواع ضدیخ‌ها و نحوه استفاده از آنها با ما در تماس باشید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *