برج تجاری اداری شمیران سنتر با هدف ایجاد مجتمعی ایده آل ، فعال و پویا در عرصه مرکز خرید و فضایی جهت استقرار دفاتر مدیران و فعالان بخش های مختلف اقتصادی و همچنین برخوردار بودن از برترین و متنوع ترین برندهای غذایی در فودکورت این برج که مطابق با استانداردهای بین المللی مراکز تجاری و بازرگانی در شمال شرق تهران است ، در حال احداث می باشد .
برج تجاری اداری شمیران سنتر در زمینی به مساحت بیش از 1500 متر مربع قرار دارد که این متراژ بعد از اصلاحی گسترش بزرگراه ارتش است و قبل از اصلاحی متراژ آن 3000 مترمربع بوده است . این برج در 21 طبقه و با زیر بنای تقریبی 30 هزار مترمربع در حال ساخت و بهره برداری می باشد .
این برج شامل فضاها با کاربری های مختلف از جمله 8 طبقه پارکینگ ، 5 طبقه تجاری ، یک طبقه فودکورت ، یک طبقه هایپر مارکت و 6 طبقه اداری است .
با توجه به هدف گذاری و برنامه زمانبندی دقیق عملیات اجرایی ، برج تجاری اداری شمیران سنتر ، تا پایان نیمه اول سال 1396 به بهره برداری کامل در تمامی کاربری ها می رسد .

موقعیت و محل قرارگیری استثنایی

موقعیت قرار گیری برج شمیران سنتر در شمال شرق منطقه 1 تهران است که به دلیل متصل بودن به شریان های بزرگ و اصلی تهران و بزرگراه اصلی ارتش و همچنین دسترسی به ورودی اصلی به شهر تفرجگاهی مانند لواسان ، جزء مطلوب ترین محل برای ایجاد کسب و کار ، خرید ، تجارت و … در منطقه یک تهران می باشد .
با توجه به ساخت پل های گذرگاهی بر روی بزرگراه ارتش ، باعث کاهش ترافیک و مطلوبیت تردد در این حوزه می گردد.

مزیت ها و ویژگی های مکانی :

برج شمیران سنتر دارای دسترسی آسان به چهار شاهراه اصلی شامل بزرگراه شهید بابایی ، بزرگراه طبقاتی صدر ، بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه شهید صیاد شیرازی است .
برج شمیران سنتر به دلیل موقعیت ممتاز محلی از چشم اندازهای زیبا به شمال و جنوب تهران بر خوردار است .